čtvrtek 19. září 2013

Tablet

Jelikož můj stařeček notebook odešel po letech do důchodu, byla jsem nucena pořídit si za něj náhradu.
Po zvážení všech pro a proti jsem se nakonec rozhodla pro tablet.
Nebyla to špatná volba. V mnoha ohledech mi při mé práci vyhovuje lépe.
Jen jednu zásadní nevýhodu na něm pozoruju. A to, že se mi nedaří publikovat příspěvky s fotkami na tento blog.
Berte to prosím jako moji omluvu,  milí čtenáři. Zařekla jsem se, že budu publikovat víc a častěji, leč bojuji s technikou.
Fotografie mám nachystané ve správném formátu, nedaří se mi je ale nahrát.
Těšila jsem se, že vám tu ukážu návody na tvoření s dětmi, které se bez fotografií neobejdou. Místo toho se mi nedaří ani dokončit seriál o hřišti.
Tak kdybyste někdo měl radu, jak publikovat z androidu, ráda si ji vyslechnu. A jinak se s tím ještě poperu sama.

Žádné komentáře:

Okomentovat